(Campagne) Silhouette meet zich nieuw imago aan


Met de nieuwe slogan wil het Oostenrijkse brillenmerk de minimalistische stijl van zijn producten benadrukken.
Het merk bedacht 10 jaar geleden de iconische Titan Minimal Art, ’s werelds lichtste bril, zonder montuur, scharnieren en schroeven. De kwaliteiten van dat product zijn doorvertaald in de merkwaarden. Licht, minimalistisch en stijlvol.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet minimalisme als leidraad communiceert Silhouette een 'zorgeloze levensstijl, voor iedereen die een voorliefde heeft voor dingen die het leven eenvoudiger maken'.
‘Tegenwoordig is een bril meer dan een visueel hulpmiddel alleen, meer dan iets waarmee je beter ziet. Een bril is een deel van je levensstijl, een voorwerp dat je niet alleen kiest op basis van gezond verstand of productkenmerken’, legt Arnold Schmied, mede-eigenaar en bij Silhouette verantwoordelijk voor ontwerp, marketing en verkoop, uit. Silhouette ontwerpt sinds 1964 en is marktleider in het segment van luxueuze, montuurloze brillen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid