Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Silhouette meet zich nieuw imago aan

Silhouette komt met een nieuwe imagocampagne. ‘Feel Lite, Show Style’ is het nieuwe motto van brillenfabrikant Silhouette, waarbij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de nieuwe slogan wil het Oostenrijkse brillenmerk de minimalistische stijl van zijn producten benadrukken.

related partner content for mobile comes here

Het merk bedacht 10 jaar geleden de iconische Titan Minimal Art, ’s werelds lichtste bril, zonder montuur, scharnieren en schroeven. De kwaliteiten van dat product zijn doorvertaald in de merkwaarden. Licht, minimalistisch en stijlvol.

Met minimalisme als leidraad communiceert een 'zorgeloze levensstijl, voor iedereen die een voorliefde heeft voor dingen die het leven eenvoudiger maken'.

‘Tegenwoordig is een bril meer dan een visueel hulpmiddel alleen, meer dan iets waarmee je beter ziet. Een bril is een deel van je levensstijl, een voorwerp dat je niet alleen kiest op basis van gezond verstand of productkenmerken’, legt Arnold Schmied, mede-eigenaar en bij Silhouette verantwoordelijk voor ontwerp, marketing en verkoop, uit. Silhouette ontwerpt sinds 1964 en is marktleider in het segment van luxueuze, montuurloze brillen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in