Campagne kerstpakketten opnieuw bekroond
De International Public Relations Association Ltd (IPRA) reikt in november een “Honourable Mention”? uit aan Hill & Knowlton Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hill & Knowlton krijgt de prijs voor de campagne die ervoor zorgde dat het kerstpakket in ere werd hersteld. De campagne werd ontwikkeld en uitgevoerd voor de Stichting Voorlichtingsbureau Kerstpakketten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De internationale IPRA-jury bestaat uit 44 pr-professionals uit 26 landen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEerder dit jaar werd Hill & Knowlton Nederland onderscheiden met de Europese Sabre Award, eveneens voor de kerstpakkettencampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid