Mediareview Sara Lee in Europa
Sara Lee International is een review begonnen van zijn pan-Europese media planning en buying account. De waarde is 250 miljoen euro.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De review is in 15 Europese markten en behelst alle Sara Lee International merken. Daaronder zijn Douwe Egberts, Ambi Pur en Sanex. Volgens Media and Marketing Europe werkt Sara Lee nu met negen verschillende bureaus in Europa, maar wil het concern dit terugbrengen naar twee netwerken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Sara Lee wil met het verminderen van het aantal bureaus meer synergie, efficiency en kostenbesparingen bereiken. Aan het einde van het jaar moet het proces afgerond zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe bureaus die nu voor Sara Lee werken zijn ZenithOptimedia, MPG, Carat, MindShare, Starcom MediaVest, MediaCom, OMD, Space en BrandConnection.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid