Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne: het is donker bij Ctaste

FHV BBDO maakte een duistere campagne voor Ctaste, het restaurant waar je kunt dineren in het donker.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een poster die niet bepaald full in the face is. Je moet heel even wennen aan de duisternis.

related partner content for mobile comes here

Want dat is wat je ervaart als je dineert bij ctaste: het restaurant dat eten serveert in het pikkedonker om zo je smaakzintuigen extra te stimuleren.

Credits:
Klant: ctaste
Bureau: FHV BBDO
Art Director: Joris van Elk
Copywriter: André Dammers
Designer: Bas de Graaf
Fotograaf: Guus de Graaf/DECK
Food styling: Cor Meijerink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in