Blije doos voor 50-plusser


Na de infobox voor zwangere vrouwen, pas getrouwde stellen of verhuisde gezinnen, komt BoxVitaal met een infobox voor de 'actieve' 50-plussers.
De 50-plusmarkt is in Nederland een van de meest veel belovende en groeiende markten voor nieuwe producten en diensten, meent BoxVitaal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEr zijn meer dan vijf miljoen Nederlanders boven de 50 jaar. Merken, producten en diensten moeten zich daarom meer richten op 50-plussers.
Tot voor kort was het moeilijk om deze doelgroep op een directe manier aan te spreken, aldus de onderneming. De geschenkdoos met samples en informatieve producten moet daar verandering in brengen.
De geschenkdoos is online te bestellen via de site en 'geschikt voor alle actieve 50-plussers die bruisen van energie. Daarom ook geen "stoffige oude doos" met hulpmiddelen, maar een informatief geschenk voor bewuste levensgenieters.'
Nou, welke 50-plusser voelt zich niet door deze omschrijving aangesproken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid