Overslaan en naar de inhoud gaan

Blije doos voor 50-plusser

Na de infobox voor zwangere vrouwen, pas getrouwde stellen of verhuisde gezinnen, komt BoxVitaal met een infobox voor de 'actieve'…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na de infobox voor zwangere vrouwen, pas getrouwde stellen of verhuisde gezinnen, komt met een infobox voor de 'actieve' 50-plussers.

related partner content for mobile comes here

De 50-plusmarkt is in Nederland een van de meest veel belovende en groeiende markten voor nieuwe producten en diensten, meent BoxVitaal.

Er zijn meer dan vijf miljoen Nederlanders boven de 50 jaar. Merken, producten en diensten moeten zich daarom meer richten op 50-plussers.

Tot voor kort was het moeilijk om deze doelgroep op een directe manier aan te spreken, aldus de onderneming. De geschenkdoos met samples en informatieve producten moet daar verandering in brengen.

De geschenkdoos is online te bestellen via de site en 'geschikt voor alle actieve 50-plussers die bruisen van energie. Daarom ook geen "stoffige oude doos" met hulpmiddelen, maar een informatief geschenk voor bewuste levensgenieters.'

Nou, welke 50-plusser voelt zich niet door deze omschrijving aangesproken?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in