BLG Wonen lanceert campagne 'Aan tafel met je ouders'
BLG Wonen lanceert een online campagne gericht op starters en ouders met als thema: ‘Aan tafel met je ouders’ (bureau: Energize). In een reeks korte video’s (een drietal vindt u in dit bericht) en teasers laten drie cabaretiers zien hoe je juist wel, of juist niet een gesprek over geld kunt voeren. BLG Wonen: 'Met een knipoog doorbreken we zo het taboe en laten we de mogelijkheden zien.'
Meetekenen? Ga aan tafel met je ouders
De campagne wordt primair online uitgerold met een doorvertaling naar Instagram Stories.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Dikke knipoog
Energize werkte voor het ontwikkelen van de campagne samen met drie jonge cabaretiers: Anne Neuteboom (winnares Camarretten 2015), Tim Teunissen, Arjen Banach en toneelregisseur Remco Melles. Het bureau: 'Een reeks korte video’s laat zien hoe je juist wel, of juist niet een gesprek moet voeren over geld. Met een dikke knipoog laten we de mogelijkheden zien die er voor starters zijn. Om de doelgroep starters optimaal te bereiken is er voor gekozen om de campagne in eerste instantie via Instagram Stories uit te rollen.'
Schenken? Ga aan tafel met je ouders (papa, ik wil steeds meer van jou)
Credits
Opdrachtgever: BLG Wonen
Verantwoordelijk bij klant: Vanessa Flink, Anne Schermer en Esther de Koning
Bureau: Energize
Productie: cntnt.creators
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid