Overslaan en naar de inhoud gaan

Purpose marketing van NS en Eneco: 'Alle treinen op 100% windstroom'

NS en Eneco: 'Wij zetten ons met onze samenwerking in voor een betere wereld.'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De treinen van NS rijden vanaf 1 januari 2017 op 100 procent windstroom van Eneco. De samenwerkende partijen spreken van een mijlpaal: &;Wij zetten ons met onze samenwerking in voor een betere wereld. Hiermee reizen treinreizigers in Nederland als eerste in de hele wereld op energie uit een 100 procent hernieuwbare bron.&;

related partner content for mobile comes here

Om dit initiatief voor het voetlicht te brengen, komen NS en Eneco met een campagne (bureau: N=5, het bureau van NS) waarin te zien is wat de samenwerking inhoudt, gezien door de ogen van kinderen. 

NS en Eneco zeggen zich met hun samenwerking in te willen zetten voor een betere wereld en hier echt het verschil in te willen maken. &;Niet alleen voor de klanten van vandaag&;, zeggen NS en Eneco, &;maar vooral ook voor die van morgen. Daarom laat de campagne juist die laatste groep aan het woord, onze kinderen. Want juist voor de jongste generatie heeft de samenwerking uiteindelijk de meeste impact. De feiten die dit met zich meebrengt, veranderen door de ogen van kinderen van wetenswaardigheden in iets groots en bijzonders.&;

De campagne is te zien op TV (zie vier commercials hieronder), facebook, mobile, branded content, print en outdoor. De campagne is gestart op maandag 19 december.

 

Hoe vaak moet een Eneco-windmolen draaien, om een NS-trein één kilometer te laten rijden?

 

Hoeveel windstroom van Eneco verbruikt de NS jaarlijks?

 

Hoeveel mensen vervoert de NS dagelijks op windstroom van Eneco?

 

Hoever rijdt een NS-trein op een Eneco windmolen die 1 uur draait?

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in