Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijman nieuwe commercieel directeur De Lotto

Frank Bijman is met ingang van augustus de nieuwe commercieel directeur van De Lotto. Deze derde personele wisseling in een korte tijd past…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze zomer startte met de komst van de nieuwe algemeen directeur Harrie Linders en vorige week werd bekend dat marketingmanager Pascal Koot per september zal opstappen. Bovendien veranderde in juli De Lotto na 15 jaar DDB van bureau en stapte het naar Y&R Not Just Film.

related partner content for mobile comes here

Hoewel Bijmans functietitel officieel commercieel directeur luidt, is het goed mogelijk dat hij ook marketingtaken van de afzwaaiende Pascal Koot zal overnemen. Bijman heeft verschillende marketing- en managementfuncties vervuld, onder meer als directielid bij Ogilvy Groep Nederland en de afgelopen twee jaar als hoofd Direct Marketing bij Novamedia waar hij verantwoordelijk was voor alle marketing en communicatie uitingen van de loterijen, waaronder de Nationale Postcode Loterij, Sponsor Bingo Loterij en de BankGiro Loterij.
Algemeen directeur Harrie Linders prijst in een persbericht de media-ervaring van Bijman: ‘Gezien de ruime ervaring van Frank in de media industrie en met name zijn ervaring met loterijen zijn wij erg blij dat hij bij ons in dienst is getreden. Ik ben ervan overtuigd dat hij bij De Lotto een grote bijdrage kan leveren aan onze ambitieuze doelstellingen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in