Bijman nieuwe commercieel directeur De Lotto


Deze zomer startte met de komst van de nieuwe algemeen directeur Harrie Linders en vorige week werd bekend dat marketingmanager Pascal Koot per september zal opstappen. Bovendien veranderde in juli De Lotto na 15 jaar DDB van bureau en stapte het naar Y&R Not Just Film.
Hoewel Bijmans functietitel officieel commercieel directeur luidt, is het goed mogelijk dat hij ook marketingtaken van de afzwaaiende Pascal Koot zal overnemen. Bijman heeft verschillende marketing- en managementfuncties vervuld, onder meer als directielid bij Ogilvy Groep Nederland en de afgelopen twee jaar als hoofd Direct Marketing bij Novamedia waar hij verantwoordelijk was voor alle marketing en communicatie uitingen van de loterijen, waaronder de Nationale Postcode Loterij, Sponsor Bingo Loterij en de BankGiro Loterij.
Algemeen directeur Harrie Linders prijst in een persbericht de media-ervaring van Bijman: ‘Gezien de ruime ervaring van Frank in de media industrie en met name zijn ervaring met loterijen zijn wij erg blij dat hij bij ons in dienst is getreden. Ik ben ervan overtuigd dat hij bij De Lotto een grote bijdrage kan leveren aan onze ambitieuze doelstellingen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid