Bertolli zonder pitch naar Joe Public Take-Away Advertising


Het merk wordt binnen Unilever weer lokaal bestuurd en daarom was Bertolli op zoek naar een Nederlands bureau.
Er is geen creatieve pitch aan de samenwerking voorafgegaan, één van de uitgangspunten van Joe Public.
Brand development manager Erik Liebe: 'Joe Public heeft ons strategisch, creatief en op slagvaardigheid overtuigd. We gaan terug naar de oerkracht van het merk met een advertising idee dat nog jaren meekan.'
Het resultaat:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCredits
Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
RTV-producer: Denise Willigers
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Karen Bruinsma
Geluid/Muziek: FC Walvisch
Post: Condor
Verantwoordelijk bij Unilever: Erik Liebe, Debby de Moor-Jansen en Janine Mazel
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid