Overslaan en naar de inhoud gaan

Bertolli zonder pitch naar Joe Public Take-Away Advertising

Bertolli liet haar nieuwe merkcampagne ontwikkelen door Joe Public Take-Away Advertising.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het merk wordt binnen Unilever weer lokaal bestuurd en daarom was Bertolli op zoek naar een Nederlands bureau.
Er is geen creatieve pitch aan de samenwerking voorafgegaan, één van de uitgangspunten van Joe Public.
Brand development manager Erik Liebe: 'Joe Public heeft ons strategisch, creatief en op slagvaardigheid overtuigd. We gaan terug naar de oerkracht van het merk met een advertising idee dat nog jaren meekan.'

related partner content for mobile comes here

Het resultaat:

Credits

Strategie: Jeroen van Eck
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
RTV-producer: Denise Willigers
Productiemaatschappij: Caviar
Regisseur: Rogier Hesp
Producer: Karen Bruinsma
Geluid/Muziek: FC Walvisch
Post: Condor
Verantwoordelijk bij Unilever: Erik Liebe, Debby de Moor-Jansen en Janine Mazel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in