Overslaan en naar de inhoud gaan

Gummo laat Doe Maar-fans via Twitter co-creëren

Doe Maar roept fans vanaf vandaag op om via Twitter mee te schrijven aan een nieuw nummer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het nummer, met alleen de eerste regel als 'voorzetje', staat vanaf vandaag online en iedereen kan meeschrijven aan de rest van de tekst, via Twitter.
Reclamebureau Gummo bedacht deze co-creatie Twitter-actie ter promotie van de Symphonica in Rosso-concerten van Doe Maar in oktober van dit jaar.
De komende acht weken kan iedereen wekelijks meeschrijven aan twee nieuwe regels, door ze te vatten in een tweet en deze af te sluiten met .
Uit alle inzendingen kiest Doe Maar wekelijks de 'winnende' regels, die elke maandag bekend worden gemaakt in het programma Evers Staat Op van Radio 538.
Na acht weken is het nummer klaar en wordt het opgenomen.
De acht winnende auteurs zullen ook daadwerkelijk meedelen in de auteursrechten.
Vanaf vandaag, 9 juli, is het nummer te beluisteren.
De eerste regel van de tekst komt van Doe Maar: 'Op een dag komt de dag...

related partner content for mobile comes here

Credits:
Bureau: Gummo
Creatie: Hajo de Boer, Onno Lixenberg, David van Tiel, Ruben Verheggen
Animatie website: Mark Kuiper
Account: Nathalie Kranenburg
Technische realisatie website: Nard Haverkort, Frank de Jonge, Nico Brinkkemper (Ku)
Animatie filmpje: Rhonald Blommestijn (Artbox)
Opdrachtgever: Mojo en Brand New Live

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in