Overslaan en naar de inhoud gaan

Belastingdienst naar S-W-H

De Belastingdienst heeft na een Europese aanbesteding gekozen zijn communicatiebelangen onder te brengen bij S-W-H. Het omvangrijke account…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De pay-off ‘Leuker kunnen we niet maken. Wel makkelijker’ blijft ook bij het nieuwe bureau onveranderd. Volgens een opgetogen Mark Aink van S-W-H was de keuze bij de Belastingdienst voor S-W-H unaniem. Over de invulling van de nieuwe campagne kan hij nog niets zeggen.

related partner content for mobile comes here

De Belastingdienst is als onderdeel van het ministerie van Financiën verantwoordelijk voor de heffing, inning en controle van belastingen en premies. Vanaf 2005 verzorgt de Belastingdienst ook de uitkering van toeslagen en subsidies, zoals de wet kinderopvang en vanaf 2006 de zorgtoeslag en huursubsidie.

Voor de verschillende taken organiseert de Belastingdienst voorlichtingscampagnes om burgers en organisaties te informeren over hun rechten en plichten. De opdracht aan het te selecteren bureau bestaat uit het ontwikkelen en uitvoeren van (massamediale) campagnes voor de verschillende diensten van de Belastingdienst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in