
Beerthuizen volgt in deze functie Albert Jaap van Santbrink op die zich zes jaar voor de internationale kinderhulporganisatie heeft ingezet. Beerthuizen is expert op het gebied van sponsoring en merkbeleving en was voorheen werkzaam bij diverse reclamebureaus.
Onlangs vertrok Beerthuizen 'in goed onderling overleg' als managing director van 2009. Reden voor het vertrek was verschil van inzicht over het te voeren beleid. Het bureau startte op 1 januari 2008 als 2008. Beerthuizen was een van de oprichters, met Béla Stamenkovits en Jeroen de Bakker.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBeerthuizen is enthousiast over zijn nieuwe functie: 'Ik heb altijd geweten dat ik uiteindelijk voor een goed doel zou gaan werken. Na 21 jaar ervaring op te hebben gedaan in de commerciële wereld hoop ik deze kennis nu toe te kunnen passen op deze bijzondere organisatie. Wat is er mooier dan wees- en verlaten kinderen overal ter wereld een kansrijke toekomst te kunnen geven?'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee