Overslaan en naar de inhoud gaan

BBH naast W+K op bureaulijst Vodafone

Vodafone schakelt Bartle Bogle Hegarty (BBH) in om naast lead agency Wieden+Kennedy Amsterdam te werken aan het mondiale reclameaccount van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Brandrepublic zou W+K het afgelopen jaar moeilijkheden hebben gehad met de werkdruk van het Vodafone-account. De benoeming van BBH zou het Britse bureau nu in een sterke positie manoeuvreren om de rol als lead agency van W+K Amsterdam over te nemen.
De wereldwijde marketingdirecteur van Vodafone David Wheldon, zegt dat de benoeming een teken is van de ontwikkeling van het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

BBH werkte eerder voor de voorloper in Engeland van wat nu T-Mobile is. Momenteel staat Sony Ericsson op de klantlijst.

Voetballer David Beckham heeft onlangs zijn contract met Vodafone voor een jaar verlengd als het gezicht van het mobiele telefoniemerk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in