Autoverzekeraar RSA zet echte interactieve print in
Interactieve print via Augmented Reality of een QR code kennen we al. RSA zet echte interactieve print in, waarmee consumenten direct een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Eenzelfde mogelijkheid, maar dan met video is reeds eerder ingezet door Sanoma. De autoverzekeringsadvertentie van verzekeraar RSA gaat echter wat verder en heeft oa een touchscreen. Resultaten van deze interactieve printadvertentie zijn nog niet bekend, maar volgens mij moet je een flinke conversie behalen om uit de totale kosten te komen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Zie onderstaande video hoe het werkt:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMobileMarketing.nl 2013
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid