Overslaan en naar de inhoud gaan

ANWB Media staakt samenwerking met Hi-Media

ANWB Media stopt de samenwerking met Hi-Media rondom de advertentieverkoop voor zijn online netwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit besluit heeft general manager media sales Remco Bruins genomen in verband met 'de professionalisering van het dedicated online salesteam binnen ANWB Media'. De samenwerking tussen Hi-Media en ANWB Media eindigt per 1 oktober 2010.

related partner content for mobile comes here

De professionalisering van een dedicated online salesteam binnen ANWB Media is het afgelopen half jaar in een stroomversnelling gekomen, door opzetten van een aantal online redacties. 'Hierdoor kunnen we zelf de markt benaderen en sluit deze strategie aan bij de online focus binnen ANWB Media', zegt Bruins. Daarnaast ondersteunt DQ&A ANWB Media onder meer met middelen als 'BOOM for Publishers' en 'AdExchange'.

Vanaf medio augustus zal het online salesteam van ANWB Media afspraken maken met een aantal mediabureaus om rechtstreekse afname mogelijk te maken. Tot die tijd is het mogelijk om per campagne afspraken te maken, meldt het bedrijf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in