Overslaan en naar de inhoud gaan

Andrélon in feeststemming

Zilveren Effie-winnaar viert 75-jarig bestaan
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Andrélon, dat afgelopen dinsdag nog een in ontvangst nam, komt met een serie jubileumproducten naar aanleiding van zijn 75-jarig bestaan. De verpakkingen komen op het conto van designstudio Reggs, dat al 45 jaar voor het haarverzorgingsmerk van Unilever werkt.Als eerste komt een variant op de ‘spetterende Happy Hair Day’ in de schappen – ‘voor feestelijk volume en een schitterende glans’. Daarnaast zijn de hardlopers tijdelijk in een XL-verpakking, eveneens met feestelijk randje, verkrijgbaar.

related partner content for mobile comes here

Schubben
Reggs is trots op zijn lange relatie met het ‘paarse blok’: ‘Gedurende de lange samenwerking heeft het merk Andrélon diverse herzieningen ondergaan. Denk bijvoorbeeld aan de kleur paars die 20 jaar geleden werd geïntroduceerd, of de subtiele verandering in de herkenbare schubbenvorm. We hebben steeds evolutionaire grafische veranderingen gerealiseerd, waarbij de eenduidige merkuitstraling altijd werd gewaarborgd, maar wel hand in hand met een inzichtelijke assortimentsindeling. Gezien de sterke groei van het aantal producten is dit een voorwaarde.’

 

  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in