Albert Heijn test nieuw winkelconcept
Hogere schappen, meer producten, betere informatievoorziening en warme kleuren. Dat zijn de kenmerken van de vernieuwde Albert Heijn in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Slaagt het nieuwe concept, dan worden ook andere winkels van de supermarktketen aangepast, zo meldt het ANP. De nieuwe winkel heeft een oppervlakte van ongeveer 1200 vierkante meter, net als de meeste supermarkten van Albert Heijn. Maar het assortiment in Oegstgeest telt wel 2500 producten meer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
’De behoefte van de klant verandert en wij gaan daarin mee', aldus een woordvoerster van Albert Heijn. In de nieuwe winkel worden de klanten via plasmaschermen geïnformeerd over producten en aanbiedingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid