Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn geeft duurzame B.Corp-merken een podium in webwinkel

Albert Heijn wil vindbaarheid van producten die goed zijn voor mens, milieu en maatschappij vergroten.
B.corp bij Appie
B.corp bij Appie
B.corp bij Appie
B.corp bij Appie

Albert Heijn richt een aparte webpagina op ah.nl in met merkproducten die zijn gecertificeerd door B Corporation. Daarmee wil de super de vindbaarheid vergroten van producten van bedrijven die met oog voor mens, milieu en maatschappij ondernemen. Het gaat om producten van merken als Innocent, Holie, Tony’s Chocolonely en Naïf. Albert Heijn is de eerste supermarktretailer die deze stap neemt. AH.nl had al een eigen pagina voor biologisch producten.

related partner content for mobile comes here

Op dit moment zijn 26 retailmerken met ruim 500 producten die bij Albert Heijn online worden verkocht gecertificeerd als B Corporation. Het keurmerk is nog niet goed bekend onder consumenten. 'Maar', zegt B Corp, 'bij een toenemend aantal merken en producenten begint de ambitie om de certificering te verkrijgen op het verlanglijstje te staan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in