Campagnes G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the Future De nieuwe campagne van het denim-merk toont aan dat ook een waggelende doelgroep stoer kan zijn in de jeans.
Merkstrategie Heineken brengt Italië naar Nederland met Birra Moretti De brouwer wil het pilsner veelal aanbieden in combinatie met bijpassende gerechten, zowel in horeca straks als in de supermarkt.
Craft Smarthouse produceert Eurovisie Songfestival-muziekvideo van Jeangu Macrooy Het nummer met de kleurrijke videoclip, Birth of a new Age, gaat over doorzettingsvermogen en veerkracht.
Premium Merkstrategie Marketingboek ‘Act Human’ faalt in het komen tot zinvolle nieuwe theorie Als er al een rode draad in het werk van Demeester, Steenhaut en Callebaut zit, raak je die als lezer geheel kwijt.
Campagnes G-Star maakt onverwachte 'stap' met Hardcore Denim for the Future De nieuwe campagne van het denim-merk toont aan dat ook een waggelende doelgroep stoer kan zijn in de jeans.
Merkstrategie Heineken brengt Italië naar Nederland met Birra Moretti De brouwer wil het pilsner veelal aanbieden in combinatie met bijpassende gerechten, zowel in horeca straks als in de supermarkt.
Craft Smarthouse produceert Eurovisie Songfestival-muziekvideo van Jeangu Macrooy Het nummer met de kleurrijke videoclip, Birth of a new Age, gaat over doorzettingsvermogen en veerkracht.
Premium Merkstrategie Marketingboek ‘Act Human’ faalt in het komen tot zinvolle nieuwe theorie Als er al een rode draad in het werk van Demeester, Steenhaut en Callebaut zit, raak je die als lezer geheel kwijt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid