
Dit is de grootste campagne van het sportmerk tot nu toe. Nieuw is dat Adidas de drie submerken – Adidas Sport Performance, Adidas Originals en Adidas Sport Style – samenbrengt in één campagne.
De gedachte achter de campagne – met ‘Adidas is all in’ als pay-off – is ‘om de volledige diepte en breedte van het merk te illustreren. Van het veld tot op de catwalk, van in het stadion tot op straat.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensIn de campagne zijn aan het merk verbonden sterren – zoals Lionel Messi, David Beckham, Derrick Rose maar ook Katy Perry – vastgelegd in hun ‘natuurlijke’ omgeving, zoals tijdens een training, wedstrijd of optreden. De serie films moet een beeld geven van ‘de intensiteit die bij prestaties komt kijken, maar toont ook duidelijke parallellen tussen de verschillende beleveniswerelden’.
Hier zie je de commercial.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee