Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas doet alles in één

De vijfsecondenfilmpjes waren reeds op televisie te zien, maar vanavond is voor het eerst de lange, zestig seconden durende, commercial te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de grootste campagne van het sportmerk tot nu toe. Nieuw is dat Adidas de drie submerken – Adidas Sport Performance, Adidas Originals en Adidas Sport Style – samenbrengt in één .

related partner content for mobile comes here

De gedachte achter de campagne – met ‘Adidas is all in’ als pay-off – is ‘om de volledige diepte en breedte van het merk te illustreren. Van het veld tot op de catwalk, van in het stadion tot op straat.’

In de campagne zijn aan het merk verbonden sterren – zoals Lionel Messi, David Beckham, Derrick Rose maar ook Katy Perry – vastgelegd in hun ‘natuurlijke’ omgeving, zoals tijdens een training, wedstrijd of optreden. De serie films moet een beeld geven van ‘de intensiteit die bij prestaties komt kijken, maar toont ook duidelijke parallellen tussen de verschillende beleveniswerelden’.

Hier zie je de

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in