
Wie dacht dat PostNL zich alleen bezig hield met de post, heeft het mis. Op social media laten ze zien dat ze zeker niet op hun mondje zijn gevallen. De ene reactie is nog bonter dan de andere, maar de klanten weten ze te waarderen.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSWoordvoerder
Dienst Justitiële InrichtingenSenior Communicatieadviseur
Nederlands Jeugdinstituut1. Reacties op de concurrent gaan ze niet uit de weg.
2. PostNL heeft altijd een weerwoord.
3. Ze zijn ook al pro in het gebruiken van memes.
4. En weten altijd wel iets terug te zeggen.
5. Typisch gevalletje, ik reken het goed.
6. Blijkbaar werkt Jezus zelfs bij PostNL.
7. Ze merken het vaak op als de klant een grap maakt.
8. En soms zoeken ze net even het randje op.
9. Naast al het grappen en grollen kunnen ze ook heel lief zijn.
10. En posten ze ook hele grappige berichten.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marit Metselaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonneeI have been looking around for this kind of information. Will you post some more in future? I’ll be grateful if you will.
Thanks,
Robert,
Economics Homework Help
Great site and a great topic as well I really get amazed to read this. It’s really good. I like viewing web sites which comprehend the price of delivering the excellent useful resource free of charge. brass murti
Great site and a great topic as well I really get amazed to read this. It’s really good. I like viewing web sites which comprehend the price of delivering the excellent useful resource free of charge. brass ganesh
I am thankful for the article post. SEO Services
So interesting blog you have shared. Looking forward to visit more submit a short story
Here you can Best Automotive Topside Creepers: Buying Guide and Top Picks here http://power-tools.manifo.com/