Yourzine lanceert 'praktisch' label voor e-mailmarketing
RE:ACT komt volgens Yourzine voort uit de vraag onder MKB bedrijven naar praktische, 'hands-on' ondersteuning bji e-mailmarketing programma’s. Het nieuwe label gaat organisaties helpen met de basis van personalisatie en segmentatie in e-mailmarketing. Streven daarbij is een twintig procent hogere conversie te realiseren.
Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine. “RE:ACT kan de expertise van Yourzine benutten om MKB bedrijven te helpen met bijvoorbeeld het ontwikkelen en implementeren van een nieuwsbrief template, het bedenken en ontwikkelen van campagnes of het optimaliseren van bestaande flows."
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaNaast RE:ACT heeft Yourzine twee andere labels, Mobile Loyalty en Loyalty Rockstars. RE:ACT werkt voor klanten zoals Meeus, Voetbal International, NLZiet en Doc&Booff. Daarnaast zal een aantal bestaande klanten van Yourzine, zoals Unicef, Rode Kruis, Unigarant en IAMsterdam, hun emailmarketingcampagnes laten realiseren door RE:ACT.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid