Overslaan en naar de inhoud gaan

Wieckse in the city

Heineken gaf reclamebureau De Combinatie van Factoren de opdracht een zomerpromotie voor Wieckse Witte de ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaf reclamebureau De Combinatie van Factoren de opdracht een zomerpromotie voor Wieckse Witte de ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Strekking van de spot: Op een zomerse dag in de stad gebeuren er dingen die je eigenlijk alleen op een camping of aan het strand zou verwachten.

En de supermarkten ogen de komende tijd een stuk zomerser, met speciale strandlakenvloerstickers die tussen de schappen op de grond liggen.

Heineken wil hiermee het merk laden als stads en eigentijds, en een speciale zomeractie onder de aandacht brengen.

Onder de dop van de flesjes Wieckse Witte vind je namelijk unieke codes die je kunt invoeren op de Wieckse Witte . Daarmee maken consumenten kans op een speciale Airstream-caravan (ter waarde van 55.000 euro).

Een speciaal promotieteam (lees: dames in bikini) zal daarnaast de komende zomermaanden met de caravan op pad gaan.

De promotie loopt van 11 juni tot 31 juli 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in