Werk voor Sterk Werk Mediamonitoring
Sterk Werk Mediamonitoring voegt een aantal namen toe aan zijn klantenportfolio: GVB, Lidl, Opel Nederland, Stedin, Stichting CliniClowns…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Deze opdrachtgevers hebben hun de mediamonitoring bij Sterk Werk ondergebracht. Zij sloten hiervoor onlangs een samenwerkingsovereenkomst met het Rotterdamse bureau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Harry Scholte, directeur en oprichter van Sterk Werk Mediamonitoring: ‘We zijn erg trots dat zes nieuwe klanten voor onze diensten hebben gekozen. Dit onderstreept de groei die wij met onze monitoring- en analysetool MonAlyse doormaken. We merken dat organisaties het resultaat van PR-inspanningen steeds belangrijker vinden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid