Overslaan en naar de inhoud gaan

Hartstichting brengt persoonlijke verhalen

'Het was gewoon over als ze niks voor me hadden gedaan.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Hartstichting bestaat dit jaar precies 50 jaar. Om dat te vieren, start de stichting met &;een nieuwe corporate campagne&;. Daarin staan patiënten centraal. Het thema is:  ‘Want het mag niet stoppen’. De Hartstichting zegt hiermee te willen concretiseren wat het voor de komende jaren doet en waar het de steun van alle Nederlanders nog steeds bij nodig heeft.

related partner content for mobile comes here

De campagne trapt op vrijdag 7 februari as af met TV commercials rond waargebeurde patiënten verhalen. Hieronder het eerste persoonlijke verhaal, dat van Bas Verbaas die na zijn wekelijkse rondje wielrennen een hartstilstand krijgt en prompt een vijver inrijdt. Dankzij kordaat ingrijpen van passanten kan Bas het navertellen.  Meer verhalen zijn te lezen op de van de Hartstichting.

Willem Gerritsen deed de regie van de film, in samenwerking met het productieteam van Czar en de beeld- en geluidsspecialisten van The Ambassadors.

Het reclamebureau is Kingsday.

Verantwoordelijken bij Hartstichting:
Communicatie Strateeg, Joyce Bollen
Campagneleider, Marion Beishuizen
Brand manager, Trudy Dekkers

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in