Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen zijn anders online

Ook online komen vrouwen van Venus, ontdekte Forrester Research. Zij gebruiken meer verschillende media tegelijk om zich te informeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vergeleken met mannen zijn de vrouwen die veel op internet zitten jonger en ze hebben minder tijd tot hun beschikking. Wie verwacht dat ze wel voornamelijk zullen komen shoppen zit er naast: de verdeling is daar 50 – 50. Wel zijn vrouwen over het algemeen prijsbewuster; zij maken vaker gebruik van kortingsbonnen en –acties. Mannen hebben daarvoor geen geduld, zij betalen liever meer als ze het artikel daarmee sneller in hun bezit krijgen. 19 procent van de mannen geeft per winkelbezoek veel hogere bedragen uit.

related partner content for mobile comes here

Opmerkelijk is dat online spelletjes vaker door vrouwen gespeeld worden dan door mannen. Online tv kijken is daarentegen weer meer een mannenbezigheid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in