Van Lanschot Kempen drie jaar langer hoofdsponsor Concertgebouw
Van Lanschot Kempen, sinds 2018 hoofdsponsor van Het Concertgebouw, verbindt zich voor nog drie jaar aan de concertzaal. De afgelopen tijd maakte de samenwerking onder meer de online concertserie Empty Concertgebouw Sessions (zie video onderaan), mogelijk.
Het partnership is volgens Maarten Edixhoven, voorzitter Raad van Bestuur van Van Lanschot Kempen, passend omdat het bij Van Lanschot Kempen niet alleen zou draaien om financieel vermogen maar ook om cultureel vermogen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDoor de steun van Van Lanschot Kempen konden vele musici gedurende de lockdown alsnog optreden voor het publiek van Het Concertgebouw. Simon Reinink, algemeen directeur van Het Concertgebouw: ‘Daarmee konden we ondanks de vele beperkingen toch invulling geven aan onze gezamenlijke ambitie om zoveel mogelijk mensen te verrijken met een sublieme muzikale ervaring.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid