Overslaan en naar de inhoud gaan

Validators genomineerd voor Esomar-award

De internationale marktonderzoeksorganisatie Esomar heeft het Nederlandse Validators genomineerd voor de Research Effectiveness Award 2014.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een internationale jury reikt de award jaarlijks uit aan het onderzoek met de grootste impact op de marktonderzoeksbranche en met de grootste verbetering in ROI voor adverteerders. Validators heeft een klantcase rond Communication Analytics en Ticketveiling ingezonden.

De methode van Communication Analytics vertaalt de effectiviteit van elk mediumtype (zowel online als offline media) naar cost per click en cost per order en ook cost per winkelbezoek. Adverteerders krijgen inzicht in de opbrengst per mediumtype en de synergetische effecten. 

Martin Leeflang, managing director van Validators: &;We hebben de afgelopen twee jaar een volledig nieuwe visie op effectonderzoek neergezet. Een methode waarin ROI centraal staat en die toepasbaar is voor elke marketeer.&;

Op 10 september wordt tijdens het Esomer congres in Nice bekendgemaakt welke van de drie genomineerde bureaus de winnaar is.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in