Overslaan en naar de inhoud gaan

UPC wint search engine marketing award

UPC is de winnaar van de Search Engine Marketing Award 2008. De awarduitreiking was het slotakkoord van het searchcongres Speld in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

UPC is de winnaar van de Search Engine Marketing Award 2008. De awarduitreiking was het slotakkoord van het searchcongres , vandaag in Utrecht gehouden.

related partner content for mobile comes here

De jury, onder leiding van voorzitter Marco Derksen, kon dit jaar kiezen uit 9 cases, waarvan er 3 de shortlist haalden; (eFocus), Van der Valk Hotels en (Traffic4U).

Derksen: ' De jury lette dit jaar met name op de ontwikkeling die searchmarketing doormaakt bij adverteerders. Won in 2006 KPN nog met een puur conversiegerichte campagne, in 2007 integreerde Maxlead het zoekonderdeel al in zijn CRM, en nu zie je dat search bij de winnaar van dit jaar niet meer op zichzelf staat, maar onderdeel is van de totale marketingmix.'

Bij deze een foto van de winnaars (met dank aan )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in