UPC wint search engine marketing award


UPC is de winnaar van de Search Engine Marketing Award 2008. De awarduitreiking was het slotakkoord van het searchcongres Speld in Hooiberg, vandaag in Utrecht gehouden.
De jury, onder leiding van voorzitter Marco Derksen, kon dit jaar kiezen uit 9 cases, waarvan er 3 de shortlist haalden; Acco.nl (eFocus), Van der Valk Hotels Valk.com en UPC (Traffic4U).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDerksen: ' De jury lette dit jaar met name op de ontwikkeling die searchmarketing doormaakt bij adverteerders. Won in 2006 KPN nog met een puur conversiegerichte campagne, in 2007 integreerde Maxlead het zoekonderdeel al in zijn CRM, en nu zie je dat search bij de winnaar van dit jaar niet meer op zichzelf staat, maar onderdeel is van de totale marketingmix.'
Bij deze een foto van de winnaars (met dank aan Frank Janssen)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid