Omroep C kan geen leden vinden


Die 50.000 zijn een vereiste om een gooi te doen naar publieke zendtijd. De strijders voor meer en betere kunst- en cultuurprogramma's op televisie zijn al enige tijd bezig Omroep C in het bestel te krijgen.
Ad ’s-Gravensande, een van de oprichters van Omroep C, zegt tegen het Nederlands Dagblad: ´Kijkcijfers zijn te belangrijk bij de publieke omroep. En niet de inhoud. De publieke omroep moet mensen aan het denken zetten, verrassen, nieuwe inzichten bieden, aanzetten tot discussie. Niet alleen de gemakzuchtige leverancier zijn van quizzen. Er is zoveel mis. De publieke omroep moet kunst en cultuur brengen, maar dat zijn rekkelijke begrippen.´
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens ’s-Gravensande vormen televisie en cultuur en kunst geen gelukkig huwelijk. ´Maar je moet in elk geval blijven volhouden. Ik blijf optimistisch.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid