Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Eva en Esprix

De nationale event award Eva en de dm/sp-prijs Esprix gaan samenwerken. De eventprijs wordt een van de categorieën van de vernieuwde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stichting Esprix neemt de organisatie op zich. De beoordelingscriteria voor de eventprijs blijven vooralsnog de verantwoordelijkheid van de initiator van de Eva, stichting Excellent Event.
’De Esprix wil zich breder profileren: minder als pure sp/dm-prijs en meer als prijs voor interactieve marketing in de brede zin van het woord. Dat sluit beter aan op de marktontwikkelingen’, zegt , voorzitter René de Heij van Stichting Esprix. ‘Centraal staat de interactieve activering van zowel consumenten als zakelijke relaties. Een event is een van de middelen voor deze interactieve activering.’

related partner content for mobile comes here

Voor de Eva was de samenwerking met de Esprix eveneens een logische stap.’De Eva beloont events die een uitzonderlijke communicatieve kracht tonen, met een aantoonbaar effect. Daarom hebben we aansluiting gezocht bij een prijs die in de communicatiewereld goed staat aangeschreven’, aldus voorzitter Paul Schoof van Stichting Excellent Event.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in