Samenwerking Eva en Esprix


Stichting Esprix neemt de organisatie op zich. De beoordelingscriteria voor de eventprijs blijven vooralsnog de verantwoordelijkheid van de initiator van de Eva, stichting Excellent Event.
’De Esprix wil zich breder profileren: minder als pure sp/dm-prijs en meer als prijs voor interactieve marketing in de brede zin van het woord. Dat sluit beter aan op de marktontwikkelingen’, zegt , voorzitter René de Heij van Stichting Esprix. ‘Centraal staat de interactieve activering van zowel consumenten als zakelijke relaties. Een event is een van de middelen voor deze interactieve activering.’
Voor de Eva was de samenwerking met de Esprix eveneens een logische stap.’De Eva beloont events die een uitzonderlijke communicatieve kracht tonen, met een aantoonbaar effect. Daarom hebben we aansluiting gezocht bij een prijs die in de communicatiewereld goed staat aangeschreven’, aldus voorzitter Paul Schoof van Stichting Excellent Event.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid