Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Prix Bedrijfsbladen wordt Grand Prix Bedrijfsmedia

De inschrijving voor de ‘Grand Prix Bedrijfsmedia 2008’ is weer geopend. Dit kan tot 29 februari. Nieuw is dat de jury niet alleen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De inschrijving voor de is weer geopend. Dit kan tot 29 februari. Nieuw is dat de jury niet alleen bepaalt wie de felbegeerde Zilveren Inktpot en Zilveren Veren winnen, maar dat alle deelnemers te horen krijgen tot welke ronde ze gekomen zijn. En dat de naam ‘Grand Prix Bedrijfsbladen’ niet meer wordt gebruikt.

related partner content for mobile comes here

Naast interne en externe bedrijfsbladen dingen voor het eerst ook digitale bedrijfsmedia mee naar de Zilveren Inktpot. Daarnaast reikt de jury Zilveren Veren in vijf subcategorieën uit. Dit zijn: beste artikel, beste beeld(reportage), beste vormgeving, beste rubriek en (nieuw in 2008) beste digitale concept.
De Grand Prix wordt voor de elfde keer georganiseerd door , vereniging voor communicatie. Het is de belangrijkste landelijke wedstrijd voor relatiemedia in Nederland. Jaarlijks doen ruim honderd media van bedrijven, overheidsinstellingen en non-profit organisaties mee aan de wedstrijd. Zowel media die intern door de uitgevende organisatie worden geproduceerd als door gespecialiseerde externe bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in