Grand Prix Bedrijfsbladen wordt Grand Prix Bedrijfsmedia


De inschrijving voor de ‘Grand Prix Bedrijfsmedia 2008’ is weer geopend. Dit kan tot 29 februari. Nieuw is dat de jury niet alleen bepaalt wie de felbegeerde Zilveren Inktpot en Zilveren Veren winnen, maar dat alle deelnemers te horen krijgen tot welke ronde ze gekomen zijn. En dat de naam ‘Grand Prix Bedrijfsbladen’ niet meer wordt gebruikt.
Naast interne en externe bedrijfsbladen dingen voor het eerst ook digitale bedrijfsmedia mee naar de Zilveren Inktpot. Daarnaast reikt de jury Zilveren Veren in vijf subcategorieën uit. Dit zijn: beste artikel, beste beeld(reportage), beste vormgeving, beste rubriek en (nieuw in 2008) beste digitale concept.
De Grand Prix wordt voor de elfde keer georganiseerd door Logeion, vereniging voor communicatie. Het is de belangrijkste landelijke wedstrijd voor relatiemedia in Nederland. Jaarlijks doen ruim honderd media van bedrijven, overheidsinstellingen en non-profit organisaties mee aan de wedstrijd. Zowel media die intern door de uitgevende organisatie worden geproduceerd als door gespecialiseerde externe bureaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid