Overslaan en naar de inhoud gaan

Aktueel met auto-editie

Aktueel Sportief komt per 30 januari met een auto-editie. Het is de eerste brand extension van het mannenweekblad.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aktueel Sportief Auto is een idee van hoofdredacteur Robert van den Ham en artdirector Marc Bulters. Volgens de bedenkers is er ‘op de volle autobladenmarkt nog ruimte voor deze titel omdat gekozen is voor de human interest-insteek’.
Van den Ham: ‘Het gaat minder om de techniek, meer om de beleving. De man in de auto, de lezer, die staat centraal, die laten we dus uitgebreid vertellen over zijn heilige koe.’
In Aktueel Sportief Auto staan sowieso veel interviews, volgens de makers ook een verschil met andere autobladen. Aktueel Sportief Auto telt verder onder meer zes autotests, een navigatiesystemen-test, alfabetisch overzicht van de nieuwe automodellen in 2008 en een SMS&Win-actie voor kaarten voor de F1 van Monaco.

related partner content for mobile comes here

Aktueel Sportief Auto is vanaf 30 januari acht weken lang verkrijgbaar in de winkels voor 2,95 euro. Er is een promotiecampagne via commercials op Radio 538, diverse tijdschriften, websites en kranten, buttons en banners op autoblogs, Racing Expo Leeuwarden en vooraankondigingen in Aktueel Sportief en andere titels van Audax Publishing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in