Aktueel met auto-editie
Aktueel Sportief Auto is een idee van hoofdredacteur Robert van den Ham en artdirector Marc Bulters. Volgens de bedenkers is er ‘op de volle autobladenmarkt nog ruimte voor deze titel omdat gekozen is voor de human interest-insteek’.
Van den Ham: ‘Het gaat minder om de techniek, meer om de beleving. De man in de auto, de lezer, die staat centraal, die laten we dus uitgebreid vertellen over zijn heilige koe.’
In Aktueel Sportief Auto staan sowieso veel interviews, volgens de makers ook een verschil met andere autobladen. Aktueel Sportief Auto telt verder onder meer zes autotests, een navigatiesystemen-test, alfabetisch overzicht van de nieuwe automodellen in 2008 en een SMS&Win-actie voor kaarten voor de F1 van Monaco.
Aktueel Sportief Auto is vanaf 30 januari acht weken lang verkrijgbaar in de winkels voor 2,95 euro. Er is een promotiecampagne via commercials op Radio 538, diverse tijdschriften, websites en kranten, buttons en banners op autoblogs, Racing Expo Leeuwarden en vooraankondigingen in Aktueel Sportief en andere titels van Audax Publishing.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid