Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe salesdirectors De Telegraaf

Philip van Poecke en Maarten Ros zijn per 1 februari benoemd tot salesdirectors binnen het advertentiebedrijf van De Telegraaf.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Poecke zal daarbij de marktbewerking voor personeels- en rubrieksadvertenties leiden, terwijl Ros verantwoordelijk wordt voor de markt van Nationale Merken & Diensten. Beiden gaan rapporteren aan Sjors Kroon, die per 1 februari commercieel directeur van het advertentiebedrijf van De Telegraaf wordt.

related partner content for mobile comes here

Van Poecke werkte onder meer bij De Telefoongids en PCM en startte in 2003 zijn carrière bij De Telegraaf in de gerubriceerde (woon)markt. Van Poecke was de afgelopen jaren sales manager Nationale Merken en Diensten binnen De Telegraaf.

Ros startte zijn loopbaan bij De Telegraaf in januari 2007 als change manager. Vanaf juli 2007 was hij ook ad interim verantwoordelijk voor de marketing en sales van het advertentiebedrijf van De Telegraaf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in