Nieuwe salesdirectors De Telegraaf
Van Poecke zal daarbij de marktbewerking voor personeels- en rubrieksadvertenties leiden, terwijl Ros verantwoordelijk wordt voor de markt van Nationale Merken & Diensten. Beiden gaan rapporteren aan Sjors Kroon, die per 1 februari commercieel directeur van het advertentiebedrijf van De Telegraaf wordt.
Van Poecke werkte onder meer bij De Telefoongids en PCM en startte in 2003 zijn carrière bij De Telegraaf in de gerubriceerde (woon)markt. Van Poecke was de afgelopen jaren sales manager Nationale Merken en Diensten binnen De Telegraaf.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisRos startte zijn loopbaan bij De Telegraaf in januari 2007 als change manager. Vanaf juli 2007 was hij ook ad interim verantwoordelijk voor de marketing en sales van het advertentiebedrijf van De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid