Overslaan en naar de inhoud gaan

Jeroen Meijering partner bij b-open

Jeroen Meijering is partner geworden bij b-open, een in marketing en communicatie van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO)…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bart Brüggenwirth, oprichter van b-open, is erg blij met de samenwerking: “Wij denken hetzelfde over MVO. Namelijk dat het alleen zinvol en duurzaam is als zowel maatschappij én onderneming er baat bij hebben. Daartoe dient MVO geïntegreerd te worden in de primaire processen en de business van de onderneming. In praktijk heb je het dan over positionering, innovatie en marketing.”

related partner content for mobile comes here

Volgens b-open heeft bedrijfsleven MVO omarmd en doet het ook steeds meer zijn opgeld binnen het marketingdomein. Jeroen Meijering: “We zien dat veel marketeers en managers nog worstelen met de vraag hoe ze MVO geloofwaardig in hun business kunnen integreren en wat ze dat vervolgens oplevert. Juist in die behoefte kunnen wij voorzien.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in