Het nieuwe onlineshoppen
Zoekmachines winnen het steeds vaker van merken bij online shoppers, zo blijkt uit onderzoek van Avenue A/Razorfish. 54 procent van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Homepages van merken verliezen dus aan belang; ook andere webpagina’s moeten als startpagina kunnen fungeren. Aanbevelingen van peers worden intussen steeds belangrijker. Meer dan 85 procent van de shoppers gaat af op populariteitsindexen (‘meest verkocht’, ‘meest bekeken’ enzovoort). 55 procent neemt aankoopbeslissingen op basis van reviews.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tips van Avenue A/Razorfish:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Maak je content mobiel, fun en interactief via RSS, widgets, platforms als Facebook, iPhone enzovoort. (Kijk het desnoods af van schoolvoorbeeld Red Bull, dat zijn merk op deze manier versterkt zonder zijn product te pushen.)
- Zorg voor reviewmogelijkheden en beoordelingsscores.
- Investeer in online video.
- Wees overal waar je klanten zijn, online en offline. Denk verder dan je site. Hoe hangen zoekgedrag, sociale media, offline advertenties en blogs samen?
Bron: Advertising Age
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid