Overslaan en naar de inhoud gaan

Diagnostisch Centrum Utrecht wint marketingprijs

Het Diagnostisch Centrum Utrecht van het Diakonessenhuis krijgt de Nima Marketing in de Gezondheidszorgprijs 2007.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijswinnende aanpak heeft geleid tot een ongekend hoge groei van diagnostiek van twintig procent. De basis van het succes is de snelle hulp die het centrum biedt, zonder dat de kwaliteit vermindert.
Een middel die bijgedragen heeft aan dit succes is de site .

related partner content for mobile comes here

Bij de zorg die het Diagnostisch Centrum Utrecht biedt, is het streven dat alle diagnostiek binnen enkele dagen plaatsvindt. Zijn er meerdere onderzoeken nodig, dan worden die zoveel mogelijk op dezelfde dag gepland.
De marketingprijs wordt vandaag uitgereikt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in