Overslaan en naar de inhoud gaan

Ulfman en Hillen in bureausamenwerking

Mediabureau Cosmos van Leo Hillen gaat samenwerken met marketing communicatiebureau Delivery on Demand van Adri Ulfman. Met een wederzijdse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De bedoeling van de constructie is om adverteerders transparantie en resultaatgerichtheid te bieden op het gebied van communicatieplanning, mediastrategie, inkoop en executie. Cosmos werkt op basis van participatie, wat adverteerders inzicht zou moeten bieden in de opbrengsten en marges van het bureau. Delivery on Demand werkt op basis van resultaatgarantie.

related partner content for mobile comes here

Tezamen hopen de bureaus een einde te maken aan de onduidelijkheid rondom leverancierskortingen en incentives. ‘Met onze innovatieve structuur gaan wij een stap verder dan de bestaande bureaus. Wij zijn de 'Googles' van de mediawereld.’, aldus Adri Ulfman, initiatiefnemer Delivery on Demand en Leo Hillen, directeur Cosmos.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in