Overslaan en naar de inhoud gaan

Inspirerend motion design uit The Big Apple

door Gastblogger Edo van Dijk
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Psyop is een motion design bureau in New York dat creativiteit en autonomie hoog in 't vaandel heeft en het tegelijkertijd voor elkaar krijgt om uitzonderlijke commercials te maken voor grote multinationals zoals Coca-Cola, Ford en Bouygues. En te zien aan de resultaten vaak ook met behoud van hun autonomie, want de resultaten zijn soms pure kunst.

related partner content for mobile comes here

Opgericht in 2000 door vijf creatieven integreert Psyop design, animatie en live-action op natuurlijke wijze tot opmerkelijke filmpjes die je echt gezien moet hebben om te geloven wat er in het motion design medium allemaal mogelijk is. Indrukwekkend.

Psyop's motto is "Persuade, Change & Influence". Op originele wijze maken ze duidelijk (klik door naar propaganda op hun site) wat hun visie is op hun bijdrage aan de wereld.
Go check it out!

;" title="www.psyop.tv&;">Bezoek Psyop online
;" title="cinema.php?id=50&;">De Coca Cola-commercial.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in