Overslaan en naar de inhoud gaan

TUI vult nieuwe brand purpose in met vakantiecampagne

TUI wil duidelijk(er) maken dat het verschillende soorten vakanties aanbiedt en dat het flexibele garanties biedt vanwege corona.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

TUI heeft zijn brand purpose vernieuwd en vult die in met een nieuwe campagne, die begin januari uitrolt in 23 landen. De campagne is ontwikkeld door het Britse Leo Burnett en is in Nederland en België tot stand gekomen in samenwerking met merkstudio at-thetable. Universal Media regelt de media-inkoop. 

related partner content for mobile comes here

De nieuwe campagne schenkt prominent aandacht aan de bekende TUI Smile. Volgens de reisaanbieder staat die glimlach voor plezier, het avontuur en onvergetelijke vakantiemomenten. TUI wil met zijn vernieuwde brand purpose duidelijk(er) maken dat het verschillende soorten vakanties aanbiedt.

Frans Leenaars, CMO Western Region TUI, licht toe: 'Vrijwel iedereen weet dat je bij TUI terecht kunt voor een vakantie naar de zon, maar de campagne benadrukt dat we een ideale vakantie hebben voor iedereen. Van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport. En nog altijd met de vertrouwde glimlach.'

TUI brand purpose
Afbeelding via TUI

TUI wil vaker in levens voorkomen

Met de nieuwe brand purpose en bijbehorende campagne hoopt TUI vaker in de levens van consumenten voor te komen, ook door met oog op corona flexibele garanties te bieden. De reisaanbieder lanceert onder meer een tv-commercial. De nieuwe strategie start in een interessante periode, want veel landen hanteren strenge coronamaatregelen vanwege de omikronvariant.

Credits:
Opdrachtgever: TUI Benelux
Concept & creatie: Leo Burnett (UK)
Lokale creatie: at-thetable
Media: Universal Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in