Top-5 bureaugroepen loopt uit
De kloof tussen de top-5 reclamebureaugroepen en de overige ‘groten’ (met een inkomen vanaf 30 miljoen) is het afgelopen jaar nog…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ondanks de sterke groei van de nummer 6 in de ranglijst PPGH/JWT met ruim 32 procent, vergrootte de spectaculairste stijger en nummer 5 Result (+34 pct) de afstand op zijn achtervolger tot zo’n 16 miljoen gulden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vermeld dient te worden dat PPGH/JWT vooral groeide dankzij de overname van KSM, terwijl Result DDB’s groei autonoom was. Het bureau in 1999 benoemd tot Bureau van het Jaar door Adformatie, BVA en San- richtte wel een tweede bureau op, DDB & Co.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid