Telfort’s nieuwe huisstijl en logo


Telfort wil van zijn prijsvechtersimago af en besloot tot een nieuwe huisstijl. En daar hoort een nieuwe merkcampagne bij.
Het imago van prijsvechter bleek niet voldoende om klanten te binden. Volgens de woordvoerder van Telfort wil het merk nu meer gaan zitten op een goede prijs/kwaliteitsverhouding, en goeie deals.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet logo kreeg een opfrisbeurt. ‘Het merk was wel herkenbaar, maar we wilden het een warmer gezicht geven, met een frissere en vrolijkere stijl.’
Een zestal kleuren, ronde vormen en aansprekende fotografie kenmerken de nieuwe uitstraling, aldus de bedenkers, die bij VBAT werken. Het logo is aangepast en aangevuld met de slogan ‘Telfort werkt in je voordeel’.
Sander Gielen, directeur Marketing Telfort, legt uit: ‘We vinden het belangrijk dat de uitstraling van Telfort onze klanten een goed gevoel geeft, dat ze zich bij ons thuis voelen en dat klanten weten waar we voor staan.’
De huisstijl is vanaf vandaag terug te zien op de vernieuwde Telfort website, in de 36 Telfort winkels, reclamecampagne, advertenties, folders en verpakkingen.
Merkcampagne
De merkcampagne (ontwikkeld door N=5) start vanaf maandag 5 april. Hierin wordt de nadruk gelegd op ‘medewerkers’, die het merk een gezicht moeten geven. In de eerste campagne wordt Kiki voorgesteld, die vertelt hoe klanten makkelijk extra beltegoed kunnen ontvangen.
In de loop van 2010 worden nog andere medewerkers van Telfort geïntroduceerd. De campagne is te zien op televisie, radio, op abri's en op steigerdoeken. En vanaf 12 april online.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid