Overslaan en naar de inhoud gaan

Telfort’s nieuwe huisstijl en logo

Telfort wil van zijn prijsvechtersimago af en besloot tot een nieuwe huisstijl. En daar hoort een nieuwe merkcampagne bij.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil van zijn prijsvechtersimago af en besloot tot een nieuwe huisstijl. En daar hoort een nieuwe merkcampagne bij.

related partner content for mobile comes here

Het imago van prijsvechter bleek niet voldoende om klanten te binden. Volgens de woordvoerder van Telfort wil het merk nu meer gaan zitten op een goede prijs/kwaliteitsverhouding, en goeie deals.

Het logo kreeg een opfrisbeurt. ‘Het merk was wel herkenbaar, maar we wilden het een warmer gezicht geven, met een frissere en vrolijkere stijl.’

Een zestal kleuren, ronde vormen en aansprekende fotografie kenmerken de nieuwe uitstraling, aldus de bedenkers, die bij werken. Het logo is aangepast en aangevuld met de slogan ‘Telfort werkt in je voordeel’.

Sander Gielen, directeur Marketing Telfort, legt uit: ‘We vinden het belangrijk dat de uitstraling van Telfort onze klanten een goed gevoel geeft, dat ze zich bij ons thuis voelen en dat klanten weten waar we voor staan.’

De huisstijl is vanaf vandaag terug te zien op de vernieuwde , in de 36 Telfort winkels, reclamecampagne, advertenties, folders en verpakkingen.

Merkcampagne

De merkcampagne (ontwikkeld door ) start vanaf maandag 5 april. Hierin wordt de nadruk gelegd op ‘medewerkers’, die het merk een gezicht moeten geven. In de eerste campagne wordt Kiki voorgesteld, die vertelt hoe klanten makkelijk extra beltegoed kunnen ontvangen.

In de loop van 2010 worden nog andere medewerkers van Telfort geïntroduceerd. De campagne is te zien op televisie, radio, op abri's en op steigerdoeken. En vanaf 12 april online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in