Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile stelt Milan Růžička aan als directeur marketing zakelijke markt

Růžička gaat zich bezighouden met de positionering van T-Mobile Zakelijk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

T-Mobile heeft met Milan Růžička (37) de nieuwe Marketing Director voor de Zakelijke Markt aangetrokken. Hij gaat zich bezighouden met de positionering van T-Mobile Zakelijk en het verder uitbouwen van de strategie en ontwikkelen van nieuwe proposities.

related partner content for mobile comes here

Růžička heeft een brede achtergrond in marketing, economie en telecom en was hiervoor werkzaam bij T-Mobile USA als Vice President B2B Marketing. Růžička heeft een staat van dienst op het gebied van ontwikkeling en uitvoering van marketingstrategieën die de status quo in de markt uitdagen en groei genereren.

, Directeur Zakelijke Markt en Customer Operations: &;We zijn heel blij dat Milan ons team versterkt. Met zijn uitgebreide ervaring op het gebied van zakelijke markt en ondernemersgericht denken zullen we onze ambities op het gebied van zakelijke markt verwezenlijken.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in