Overslaan en naar de inhoud gaan

Superhero Branding

Toen Jasper van Impelen zich voorstelde zei hij: “Iedereen is een superheld, alleen zijn ze het een beetje vergeten. Ik wil ze helpen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toen zich voorstelde zei hij: “Iedereen is een superheld, alleen zijn ze het een beetje vergeten. Ik wil ze helpen die superheld weer te vinden”. Als je daar niet van gaat glimlachen…

related partner content for mobile comes here

Voor mij was het duidelijk dat de superheld die in ons leeft ook wel de vorm heeft van je personal brand. Jasper vindt dat mensen zich zijn gaan vermommen als gewone burgers. In deze vermomming zijn ze zelfs gaan geloven. Vergelijkbaar met Clark Kent als hij zich als gewone burger voordoet.

Het vinden van je kent 3 stappen:
Stap 1: Je inner superpower. Wat kun je van nature heel erg goed?
Stap 2: Je inner superhero. Door je inner superpower te visualiseren met naam, logo en outfit maak je van het idee een tool die je in kan zetten wanneer het nodig is.
Stap 3: Geen zelfhulpmiddel maar een help-een-ander-methode. Een echte superheld zet zijn of haar krachten in om anderen te helpen. Hoe kan je jouw inner superhero het beste aan het werk zetten?

Jasper erkent dat we niet altijd onze superpowers kunnen inzetten. Je wilt uiteindelijk niet de hele dag tegen onrecht moeten vechten, dat is veel te vermoeiend. En als jouw power niet de oplossing is voor een specifiek probleem, zet je een andere superheld in. Daarvoor heb je een netwerk aan superhelden nodig, elk met eigen ‘powers’.

Komend jaar gaat Jasper aan de ‘superhero me’ werken die superhelden over de hele wereld zal tonen.

Op 20 mei is de .

Het lijkt me geweldig als bedrijven in Nederland op zoek gaan naar hun innerlijke superheld. Ken jij een dergelijk superbedrijf?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in