Overslaan en naar de inhoud gaan

Starcom testte de 24-uurseconomie

Veertien Starcommers deden met 24uur@Starcom de test: hoe ben je als mediabureau echt ‘always on’?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Binnen Starcom Nederland is er een cultuurprogramma gericht op het breken met gewoontes ter stimulatie van het (creatief) denken. Op de Dag van de Arbeid – gisteren - heeft een deel van het Starcom-team vrijwillig het effect van 24 uur op kantoor zijn en werken getest.

Wat gebeurt er met je energieniveau, productiviteit en creativiteit na middernacht, werken 18 minuten powernaps echt, krijg je echt veel meer werk af als je 24 uur werkt?

related partner content for mobile comes here

Naast de dagelijkse business (klanten service bieden die ze gewend zijn, zelfs om drie uur ‘s nachts) was er door de vele extra uren ook tijd voor de ‘Ik zou het heel graag doen, maar ik kan er echt de tijd even niet voor vinden’ projecten.

Verder waren verschillende activiteiten: een BrandLab sessie met Google (20.00AM), een privéconcert van Spotify om middernacht met een Desperado’s om de energie te boosten, een new business brainstorm (03.00AM), conference calls met collega’s in andere werelddelen, team building nachtwandelingen, een wake-up call door Red Bull Angels en een ontbijtsessie door Marktplaats.

Volgens general manager Cornelie Weller bleek de marathon een sterke teambuilder te zijn. ‘Slapeloosheid verbindt en geeft prachtige inzichten over het effect van 24 uur werken zonder slaap.’

Wat gebeurt er met de energie, productiviteit en creativiteit van het team gedurende de 24 uur:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in