Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse creatieven durven weer

Nu de crisis voorbij is, keert de lef terug in de Brite reclame.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dansende pony’s, ontploffende huishoudens, bierbrouwers die ’s nachts bh-fabrieken runnen; die heerlijke, prettig gestoorde kwaliteit waar de Britse reclame altijd om bekend stond is helemaal terug.

related partner content for mobile comes here

Door de crisis van de afgelopen jaren moesten inventiviteit en durf vaak het onderspit delven tegen prijsknallers en scoren op de korte termijn. Maar nu de marketingbudgets stijgen naar hun hoogste niveau in jaren, profiteert de creativiteit mee.

Deze week in Adformatie vertellen Britse reclametoppers waarom Londen weer swingt.

Een paar voorbeelden:

W+K&;s dansende pony (Three Mobile)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

VCCP&;s kat die een hond wil zijn (O2)

BBH&;s verloederde huishouden (The Guardian en The Observer)

Karmarama&;s bierbrouwer die &;s nachts stiekem een bh-fabriek runt (Cobra)

Alpha Century&;s Wingman (Toshiba Kira)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in