Britse creatieven durven weer


Dansende pony’s, ontploffende huishoudens, bierbrouwers die ’s nachts bh-fabrieken runnen; die heerlijke, prettig gestoorde kwaliteit waar de Britse reclame altijd om bekend stond is helemaal terug.
Door de crisis van de afgelopen jaren moesten inventiviteit en durf vaak het onderspit delven tegen prijsknallers en scoren op de korte termijn. Maar nu de marketingbudgets stijgen naar hun hoogste niveau in jaren, profiteert de creativiteit mee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze week in Adformatie vertellen Britse reclametoppers waarom Londen weer swingt.
Een paar voorbeelden:
W+K's dansende pony (Three Mobile)
Three - The Pony #DancePonyDance
VCCP's kat die een hond wil zijn (O2)
O2 Cat Advert Be more dog
BBH's verloederde huishouden (The Guardian en The Observer)
The Guardian- Own the weekend: Use in Moderation
Karmarama's bierbrouwer die 's nachts stiekem een bh-fabriek runt (Cobra)
Cobra Beers Double Life From Karmarama
Alpha Century's Wingman (Toshiba Kira)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid