Overslaan en naar de inhoud gaan

Smirnoff internationaal geheel naar JWT

Diageo heeft het wereldwijde creatieve account van de Smirnoff-merken ondergebracht bij JWT.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JWT werkte al op Smirnoff wodka, maar krijgt er nu ook de merken bij die door Bartle Bogle Hegarty werden behandeld. Het gaat om een account ter waarde van 30 à 40 miljoen dollar. De merken zijn Smirnoff Ice Triple Black, Smirnoff Twisted V en Smirnoff Raw Tea.
Diageo zegt dat de beslissing het gevolg is van conflicterende belangen. BBH werkt ook voor biermerken van InBev en bier en wodka worden gezien als dranken die dezelfde doelgroepen aanspreken.

related partner content for mobile comes here

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in