Overslaan en naar de inhoud gaan

Schaamteloos ontladen in karaokebar Blêr

And Now This ontwikkelde de naam, het merkconcept, de branding en communicatie voor de nieuwe hotspot in Den Haag.
Bler
Bler

Een karaokebar waar je alles van je af kunt schreeuwen opent op 18 juni zijn deuren in Den Haag. Bureau And Now This heeft de naam, het merkconcept, de branding en communicatie voor de nieuwe hotspot ontwikkeld, waar je naartoe kunt om even flink stoom af te blazen. ‘Liberating Karaoke’, wordt het concept genoemd.

related partner content for mobile comes here

'Zeker na een periode van lockdowns en allerlei beperkingen is het belangrijk dat je emoties niet opkropt, maar ze af en toe de vrije loop laat', vinden oprichters Raoul Farla en Torsten Heeres. Bij Blêr kan dat in een van de zeven privé-booths, waar je met kleine groepen terecht kunt om schaamteloos te ontladen.

Dopamine

Farla en Heeres vroegen And Now This om het merk en de naam voor hun karaokebar te ontwikkelen. Creative-directors van het bureau, Paul Bakker en Jeroen de Korte, ontdekten dat als je uit volle borst meeblêrt met je favoriete liedje, de gelukshormonen dopamine en endorfine vrijkomen.

'Naast dat het gewoon leuk is om met een groep je longen uit je lijf te zingen, geloven wij dus ook erg in de therapeutische werking', zegt De Korte. 'Helemaal in deze tijden lijkt het ons goed dat je de boel niet opkropt maar je af en toe lekker laat gaan. We hebben dat gegeven doorgevoerd in het hele merkconcept en alle communicatie uitingen.'

Farla sluit zich daarbij aan: 'Je zou blêren kunnen zien als een soort mindfulness. Karaoke is gezond. Daarom zijn we ook overdag geopend en niet alleen ‘s avonds met een drankje.'

De karaokebar bevindt zich op de benedenverdieping van Bleyenberg op de Grote Markt 10 in Den Haag. Voor reserveringen: www.blerkaraoke.nl

Credits:

Bureau: And Now This
Creative-directors: Paul Bakker, Jeroen de Korte
Design: And Now This
Fotografie: Marc Haers
Video DP/Editor: And Now This
Bureau-producer: Tamara Wezeman
Verantwoordelijk bij Blêr: Raoul Farla, Torsten Heeres

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in