Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanne Groot Koerkamp leidt Glamour

Sanne Groot Koerkamp wordt de nieuwe hoofdredacteur van Glamour.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt .

Groot Koerkamp is momenteel hoofdredacteur van de vakbladen Textilia, Schoenvisie en Bengels van uitgever MYbusinessmedia. Daarnaast schrijft ze ook artikelen voor Adformatie en Linda..

Eerder werkte ze onder andere als verslaggever bij Nieuwe Revu en de glossy JAN Magazine.

Sabine Geurten is nu hoofdredacteur van Glamour (G+J Uitgevers). Het is niet bekend wat zij gaat doen.

Glamour-generatie
De titel Glamour kreeg eerder dit jaar een opfrisbeurt. Ceo Eric Blok zei dat het minder gaat met Glamour dan voorheen, maar het is volgens hem nog altijd het meest verkochte modeblad. ‘Je ziet dat alle jongevrouwenbladen het moeilijk hebben qua oplage. Deze groep is sterk social engaged. Dat zien we bij Glamour ook. De digitale cijfers zijn fantastisch. We zien dat de unieke bezoekers, pageviews én de online omzet het afgelopen halfjaar zijn verdubbeld.’

related partner content for mobile comes here

Blok ziet dat de ‘Glamour-generatie’ is geswitcht van shoppen naar bewust leven, het geld anders uitgeven en meer sociaal contact hebben met elkaar. ‘Ook daar kunnen we op inspelen, al is het wel een uitdaging.’

De ontwikkeling van de betaalde oplage van Glamour van de afgelopen acht gerapporteerde kwartalen ziet u hieronder:

Periode  Betaalde oplage
Q2 2012: 110.882
Q3 2012: 128.691
Q4 2012: 106.420
Q1 2013: 92.969
Q2 2013: 97.464
Q3 2013: 113.925
Q4 2013: 94.828
Q1 2014: 87.645

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in