Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis start Publicis Personeel

Publicis begint maandag een nieuwe gespecialiseerde unit op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie: Publicis Personeel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis vindt dat het ontwikkelen en activeren van werkgeversmerken het beste gediend is met kruisbestuiving van generalisten en specialisten. Volgens het bureau is het aanbod van een dergelijke propositie in deze specialistische markt te smal.

related partner content for mobile comes here

Jeroen van den Brink, sinds 2001 Group CSD, gaat Publicis Personeel leiden. ‘In deze tijd van hoogconjunctuur is de keuze voor werknemers enorm. Het hebben van een goed werkgeversimago is daarbij van groot belang, alleen daarmee verwerf je als werkgever een hoge breinpositie bij werknemers en vergroot je de kans om daadwerkelijk overwogen te worden als potentiële werkgever. Alleen vanuit die positie zal het activeren van potentiële werknemers tot gewenst resultaat leiden. Deze visie is al succesvol in praktijk gebracht bij onze klant Koninklijke Landmacht, waarvoor we vorige week een Gouden Effie hebben gewonnen.’

Publicis Personeel maakt voor haar dienstverlening gebruik van alle bronnen binnen Publicis Nederland en biedt daarmee een volledig pakket diensten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in