Publicis start Publicis Personeel


Publicis vindt dat het ontwikkelen en activeren van werkgeversmerken het beste gediend is met kruisbestuiving van generalisten en specialisten. Volgens het bureau is het aanbod van een dergelijke propositie in deze specialistische markt te smal.
Jeroen van den Brink, sinds 2001 Group CSD, gaat Publicis Personeel leiden. ‘In deze tijd van hoogconjunctuur is de keuze voor werknemers enorm. Het hebben van een goed werkgeversimago is daarbij van groot belang, alleen daarmee verwerf je als werkgever een hoge breinpositie bij werknemers en vergroot je de kans om daadwerkelijk overwogen te worden als potentiële werkgever. Alleen vanuit die positie zal het activeren van potentiële werknemers tot gewenst resultaat leiden. Deze visie is al succesvol in praktijk gebracht bij onze klant Koninklijke Landmacht, waarvoor we vorige week een Gouden Effie hebben gewonnen.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPublicis Personeel maakt voor haar dienstverlening gebruik van alle bronnen binnen Publicis Nederland en biedt daarmee een volledig pakket diensten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid